E-mail Marketing Benchmark Rapport voor associaties en non-profit

Mar 14, 2012   //   door Redactie   //   emailstatistiekenblog  // 

Het 2012 Annual Association E-mail Marketing Benchmark Report is uitgebracht door de e-mail marketing provider Informz.  Het biedt een kijkje in de e-mail marketing statistieken van non-profits en associaties uit US, Canada, Nieuws Zeeland en Australië.

In het rapport worden de e-mail gegevens van 700 organisaties gebruikt, die in totaal verantwoordelijk zijn voor 600 miljoen verzonden e-mails in 2012.

Enkele van de belangrijkste bevindingen uit het rapport: 

  • De gemiddelde statistieken voor non-profits en associaties zijn een, 34.33% open ratio, 19.49% click ratio en een  0.052% uitschrijvingen.
  • De verzenddag had net als in 2011 weinig invloed op de open en klik resultaten.
  • E-mails die in de ochtend verzonden werden, hadden de hoogste open ratios (39.2%), terwijl in het midden van de middag de hoogste click ratios gaf ( 21.0%).
  • De opens op mobiele devices nam toe tot 17%.
  • Kortere onderwerpsregels deden het beter dan langere. Onderwerpsregels met minder dan 10 karakters deden het het beste met een 58% open ratio.
  • Enquête gerelateerde e-mails hadden de hoogste combinatie van open en click ratio met gemiddeld  36.60% open en 33.39% klik ratio.

Joe Tyler de CEO van Informz. “De resultaten van het rapport dit jaar. ondersteunen het idee dat de relevantie van e-mails belangrijker is dan bijvoorbeeld de timing van de verzending. Dit soort informatie kan associaties helpen met het maken van een e-mail programma dat betere resultaten geeft.”

Leave a comment