Email Trends en Benchmark: 7,8 % hogere open rate

Dec 14, 2011   //   door Redactie   //   emailstatistiekenblog  // 

Epsilon heeft onlangs de Q3 Noord-America Email Trends and Benchmark Results gepubliceerd. Deze email marketing statistieken worden altijd in samenwerking met de Email Experience Council van de DMA opgesteld.

Resultaten per branche

In het email marketing onderzoek worden de trends in de resultaten opgesplitst. Dit resulterend in een overzicht van meerdere email marketing statistieken per branche. Hiermee geven Epsilon en de EEC inzicht in de performance van een gemiddeld bedrijf per sector. In de hoop bedrijven met slechte resultaten aan te sporen om hun email marketing resultaten te verbeteren.

Email marketing Performance Q3 2011

• Non-bounce rates bleven sterk op 96.5% van de verzonden mails.
• In vergelijking met Q2 2011 is er een verhoging te zien van 7,1% in open rates en een 7,8% verhoging in vergelijking met Q3 2010.
• De klikratios bleven stabiel, net als de afgelopen twee jaar op 5,5%.
• Het gemiddelde volume per klant aan email verzonden nam wel flink toe, 14,9% in een jaar.

Over Email Trends and Benchmark Results

Het onderzoek Q3 Noord-America Email Trends and Benchmark Results is opgesteld aan de hand van 5.7 miljard e-mails die Epsilon in Juli, Augustus en September 2011 heeft verzonden. Het combineert de gegevens van de email platformen DREAM and DREAMmail met meer dan 140 deelnemende klanten.
Het volledige email statistieken onderzoek is hier te downloaden.

Leave a comment